Kundesenter


Serviceinformasjon

Vi ønsker å gjøre serviceprosessen enkel og forutsigbar. Her finner du viktig informasjon dersom du skal sende inn et produkt til service.
 

Registrering før innlevering

  • Du må være registrert som kunde i vårt system.
  • Produkter som skal til service må forhåndsregistreres, send e-post til service@prostage.no.
  • Registreringen skal godkjennes av Prostage før varen kan leveres inn. Produkter som ikke er registrert på forhånd tas ikke imot.
  • NB: Prostage utfører ikke service på Yamaha-produkter. Dersom du har et Yamaha-produkt, send en e-post til service@prostage.no, så vil du bli henvist til et autorisert Yamaha serviceverksted.


Henvendelser

  • Alle henvendelser angående service, inkludert delebestillinger, sendes til service@prostage.no.
  • Normalt svarer vi innen 1 virkedag.


Garantiservice

  • Garantisaker godkjennes først etter at varen er mottatt og gjennomgått.
  • Frakt: Kunde dekker frakt til Prostage. Vi dekker returfrakten tilbake til kunde.


Service utenfor garanti

  • Oppstartskostnad tilsvarer minimum 1 time.
  • Pris: 1 250,- per. time (faktureres per påbegynte halvtime).
  • Fraktkostnader dekkes av kunde både til og fra vårt serviceverksted.
  • Kunde er ansvarlig for at varen er forsvarlig pakket ved forsendelse.


Tillegg for hasteoppdrag

  • Hasteservice kan utføres mot et tillegg på 40 % (overtidstillegg), forutsatt at vi har kapasitet.


Behandlingstid

  • Normal behandlingstid er omtrent 12 virkedager.
  • Tiden kan variere avhengig av produkttype og tilgjengelighet på deler.
  • I ferieperioder må det påregnes noe lengre behandlingstid.


 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.