Serviceinformasjon
Vi ønsker å gjøre serviceprosessen enkel og forutsigbar. Her finner du viktig informasjon dersom du skal sende inn et produkt til service.
Registrering før innlevering
- Du må være registrert som kunde i vårt system.
- Produkter som skal til service må forhåndsregistreres, send e-post til service@prostage.no.
- Registreringen skal godkjennes av Prostage før varen kan leveres inn. Produkter som ikke er registrert på forhånd tas ikke imot.
- NB: Prostage utfører ikke service på Yamaha-produkter. Dersom du har et Yamaha-produkt, send en e-post til service@prostage.no, så vil du bli henvist til et autorisert Yamaha serviceverksted.
Henvendelser
- Alle henvendelser angående service, inkludert delebestillinger, sendes til service@prostage.no.
- Normalt svarer vi innen 1 virkedag.
Garantiservice
- Garantisaker godkjennes først etter at varen er mottatt og gjennomgått.
- Frakt: Kunde dekker frakt til Prostage. Vi dekker returfrakten tilbake til kunde.
Service utenfor garanti
- Oppstartskostnad tilsvarer minimum 1 time.
- Pris: 1 250,- per. time (faktureres per påbegynte halvtime).
- Fraktkostnader dekkes av kunde både til og fra vårt serviceverksted.
- Kunde er ansvarlig for at varen er forsvarlig pakket ved forsendelse.
Tillegg for hasteoppdrag
- Hasteservice kan utføres mot et tillegg på 40 % (overtidstillegg), forutsatt at vi har kapasitet.
Behandlingstid
- Normal behandlingstid er omtrent 12 virkedager.
- Tiden kan variere avhengig av produkttype og tilgjengelighet på deler.
- I ferieperioder må det påregnes noe lengre behandlingstid.